+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Friday, October 5, 2012

**35 weeks**

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia kawan-kawan blogger semua.....

Alhamdulillah,kandungan saya sudah pun menjangkau usia 35 minggu...pejam celik pejam celik,tak sedar masa berlalu..sepanjang minggu ni saya dengar berita tentang kawan-kawan terdekat saya bersalin...macam-macam perasaan ada, excited,happy, takut,risau...semuanya bercampur-baur..

saya pun sudah mula mempunyai tanda-tanda....kaki bengkak atau istilah yang sesuai untuk dia = sembab/sembap..hehe..mana satu ejaan yang betul entah...sakit-sakit belakang, saya sudah mula rasa pening dan sakit kepala macam masa mula-mula pregnant dulu..tapi yang ni tak tau la tanda nak bersalin ke tak...

harap-harap sempatlah balik bersalin di Kelantan nanti..."tunggu yer baby...kita balik Kelantan dulu yer"...


No comments: