+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Sunday, July 31, 2011

**Hepi Belated Besday to Emma Sensei..sweet 26th**


23 Julai 2011

Akhirnya saya sudah melepasi 25..hehehe...harap-harap bertambah matured la yer..(cakap untuk diri sendiri)..
entry tuk besday lambat sket..sebab busy ngan kursus KSSR..so,xsempat la...balik jer dari kursus penat n xde masa nak bukak blog..harini baru ada kesempatan nak update blog ni..skali harung jer update blog..
sempena hari lahir saya tahun ni, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua kawan-kawan yang wish kat saya..rasa-rasanya tahun ni paling ramai kot yang wish besday saya..lebih dari 50 orang..*tau la sebab FB ade tulis besday sape2 tu kan..tapi thanks la kawan-kawan yang merajinkan diri bukak wall saya n tulis walaupun ucapan paling pendek..(HB)..saya sangat menghargainya....

Lots of love: emma sensei..('',)

No comments: