+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Sunday, February 5, 2012

**Post pertama untuk tahun 2012**

Assalamualaikum...

hai lamanye tak update blog ni..almaklumla,hujung tahun lepas kan saya busy sket ngan preparation tuk majlis perkahwinan saya..ehh,status pun tak update lagi yer...hihi...
Alhamdulillah sekarang sudah 2 bulan lebih saya bergelar isteri kepada Mohd Syahdu b Mahmud..syukur yang tidak terhingga ke hadrat Ilahi kerana mengurniakan seseorang yang begitu berharga dalam hidup saya...semoga ikatan perkahwinan ini membawa kebahagiaan hingga ke akhir hayat..insyAllah..

ok..citer kawen-kawen tu saya akan bawan pada entry lepas ni..dengan gambarnya sekali,insyaAllah..sekarang ni nak merapu jek..hehe...

masuk tahun 2012 ni..dah tahun ke 4 di sarawak...ada pula cabaran baru kat sekolah dna macam-macam dugaan dari Allah yang Maha Kuasa...insyaAllah akan kuhadapinya dengan tenang dengan sokongan yang tersayang di sisi..dan dengan keizinanNya jua..

rasanya masih belum terlambat kot saya nak tulis azam 2012...baru masuk bulan 2 kan..hihihi......ok,ni azam saya..
1. menjadi seorang isteri yang solehah dan terbaik untuk suami tercinta
2.menjadi seorang anak yang solehah gak
3.nak membaiki diri ke arah yang lebih baik
4.nak jadi seorang ibu...hihi
5.nak dapatkan lesen memandu
6.nak pindah ke semenanjung
7.nak start pakai braces (*kalau dapat pindah semenanjung)...

rasanya cukupla merapu tuk malam ni..mengantuk sudah.....akan disambung nanti...

lots of love ('',)

2 comments: