+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Saturday, July 21, 2012

**PuAsA pErTaMa SeBaGai SeOrAnG iStEri**

Assalamualaikum....
 
 
 
hi blogku.....pertama sekali..saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak diucapkan kepada suami,keluarga tersayang,kawan-kawan dan saura seagama sekalian alam.......
tahun ini merupakan tahun pertama saya menyambut Ramadahan sebagai seorang isteri...tetapi malangnya saya saya tak dapat berpuasa bersama-sama suami tersayang...kerana saya berada jauh di perantauan..ini dugaan dan ujian yang kami perlu tempuhi sepanjang Ramadhan ini..apa pun saya bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaNya saya masih berpeluang menjalani ibadah puasa pada tahun ini..insyaAllah saya akan berpuasa penuh sebulan tahun ini...
 
disebabkan tahun pertama ini jugakla,walaupun saya tinggal berjauhan dengan suami tersayang..saya sanggup balik hujung minggu untuk berpuasa bersama suami tersayang di semenanjung....mudah-mudahan semuanya berjalan seperti yang dirancang...insyaAllah...
 
 



3 comments:

Mr. Syahdu said...

InsyaAllah..mudah-mudahan segala yang dirancangkan berjalan dengan lancar..Amin..

Mummy Zaara said...

incek suami tunggu yer..

Mr. Syahdu said...

of coz dear..hehe