+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Tuesday, September 25, 2012

Dah balik Semenanjung!!!

Assalamualaikum...

Hi u olls....aduh,lamanya tak update blog ni kan...nak kata bizi,takdela sangat....cuma nak citer dulu yang saya sudah pun selamat pulang ke semenanjung untuk persediaan menerima orang baru dalam keluarga kecil yang baru dibina....so excited nak sambut our precious....

masuk harini da lebih 2 minggu saya berada di semenanjung...saya balik pada 14hb Spetember 2012 yang lepas..masa tu kami terus balik ke Kelantan...sebabnya kami plan nak buat majlis solat hajat...mintak dengan Allah s.w.t supaya dipermudahkan kelahiran anak sulong kami dan jugak mintak supaya permohonan pindah saya pada tahun ni diluluskan...AMIN.....

Alhamdulillah hari Ahad, 16/09/2012..majlis solat hajat selamat disempurnakan..terima kasih diucapkan kepada yang membantu terutamanya Ma, Ayah, Kak Wae, Kak Ha,Kak Ila....abg2 ipar..jiran2, dan semua yang terlibat...semoga Allah membalas jasa baik kalian....AMIN......

No comments: