+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Tuesday, April 8, 2014

Update sket...heheh

Assalamualaikum...

tiba-tiba jer rasa nak update blog kan...bukan apa, adik punyer pasal la ni..dia ada assingment..kena buat blog dan kena ada sekurang-kurangnya 60 followers..sebabtu la buka blog..alang-alang dah buka ni, tersu rasa nak update sikit..maklumla dah setahun tak update langsung..last update pn tengah pregnant anak sulong lagi..sekarang dah anak dua..haha...tengokla..lama tak lama nya...ahaks...

2014
Alhamdulillah...akhirnya bulan 7 tahun lepas dah dapat pindah ke semenanjung..sekolah baru saya ialah SK SERDANG..so, sekarang dah dapat tinggal bersama ngan suami dan anak-anak...Alhamdulillah, tanggal 24 Februari 2014 saya telah pun selamat melahirkan puteri kedua saya...Nur Zarin Syamimi binti Mohd Syahdu.
harini dah masuk hari ke 43.dah nak abis pantang dah pun....hehe.....

apa yang sedang saya dan suami usahakan sekarang ialah permohonan pinjaman perumahan kami...In Shaa Allah,kalau tiada halangan dan pinjaman diluluskan...kami akan membeli rumah di Taman La Cottage, Putra Perdana...semoga dipermudahkan olehNya...AMIN...

oklah,cukuplah setakat nih..nanti kalau rajin, saya update lagi..hihi......


No comments: