+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Saturday, April 10, 2010

mane perginye semangat diriku..

kenapa dgn hati sy?..broken??..hmm..akceli..xde sape pn yg wat sakitkn hati sy..n dlm hal ni mmg xde sape pn yg bersalah..cuma diri saya saja.."myself"..kenapa saya ckp mcm ni..sbbnye mmg btul..sy sndiri yg menjadikan diri saya mcm ni..mm..msti korg sumer xpaham kn..ntah apa yg saya melalut ni..
sumernyer psl keadaan sy skang..maybe ade bbrapa org g paham situasi sy skang..n maybe ade org yg xpaham..ok..sy terangkn sket kt cni..sebenarnyer sy kehilangan semgat utk terus berada di sini..itu saja..tapi bnda tu meninggalkn kesan yg mendalam dlam diri sy..korg bygknla,klu kite da xde semangat..kite bt ape pn xkn menjadi kn..sumer bnda mcm dipaksa2 jer..itula yg jadi pada sy sekarang..abang sy ckp sy terlalu byk pkir..bf sy pn ckp cmtu..tp nk wat mcmane mmg sy selalu pkirknnye..sy pkir sy nk keluar dr cni n nk mulakn hidup br di luar sana..tp itu sumer kehendak Yang Maha Kuasa..saya rasa setakat ni..inilah dugaan yg paling besar dlm hidup sy..
sy kena redha dgn ketentuanNya..
tetapi sy insan yg lemah..adakala sy rs sy dpt hadapinya dengan tabah..tp adakalanya sy rs mcm ape yg sy rs mlm ni..rs empty sgt..semangat xde..n akhir2 ni air mata saya mudah sgt nk kuar..itula rapuhnya semngat sy..yer..thn lepas sy dpt hadapinya dgn tabah n sy gembira di cni..tp thn ni sy rs sumernyer hilang..ntahla apa yg xcukup..mgkin da tiba masanya kot kn..(ms untuk apa..sy ngah pkir lg)..tp sy rs mcm sumthing la..mcm ade bnda nk berlaku jer..sy harap bnda yg nk berlaku tu bnda yg baik la yer..amin..
kwn2..doakn sy baik2 aja di cni yaa..
oweyz pray for me..







No comments: