+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Wednesday, December 8, 2010

Selamat Menyambut Awal Muharam

hye..salam...

pertama sekali saya nak ucapkan selamat menyambut awal muharam...selamat tahun baru...dah pasang azam baru ker?...hmm..saya da siap ngan azam baru saya..hehe...

hari ni..saya ngan kak ila..abe lie n his wife kuar g shopping ke Kb...banyak gak melayang duitku..haha..tapi takpe..untuk diri sendiri kan...
ape yang saya beli arini...hehe....
sy beli selendang,seluar,blouse,handbag..makan2...beli barang-barang dapur ma...n tu je la kot..

p/s:ngah pikir sumthing yang belum selesai..........bile nak selesai ni yer?...huhuhuhu

No comments: