+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Wednesday, January 19, 2011

**entry saja2*

hi everyone....saja nak wat entry..sebab da lama tak update blog ni..hmm,actually banyak benda nak citer tapi now ni semangat makin kurang la..skang ni da 20/01/2011..aik,cantik gak tarikh arini kn..tp xde ape2 makna pon..minggu ni ada sekolah ganti ari sabtu..cuti tu untuk raya cina nanti..hmm...raya cina ni lak saya takde p mana2..huhu..menyesal tak beli tiket balik awal2..yela,mana tau dapat cuti..kan da mahal tiketnya..saya ni bukannya kaya nak beli tiket mahal2...huhu..kalau la saya balik..leh la saya join event yang akan berlangsung kat umah saya..event apa??...tunggu...heheh...

No comments: