+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Sunday, January 30, 2011

**Alhamdulillah..nama saya da clear**

Salam u alls....
ape yg saya nak cerita ari ni..ade satu berita gembira tuk saya semalam...ape dia??..hehehe

aritu kan..saya lambat bayar PTPTN..so,nama saya kena blacklist..kesannya..saya da xdapat ke brunei dan miri ikut jalan darat...then, akhir tahun lepas..saya call la PTPTN tanya dia macamana nak settle kan benda tu..so, saya pun bayar la sejumlah wang...tapi masa tu frust la jugak..da bayar banyak pun nama xleh clear lagi..sampai ade perasaan jeles sebab ada orang tu..baru bayar rm100 dan da lama tak bayar xde plak kena blacklist..saya yang dah bayar banyak ni kena blacklist lak..

then,saya da malas da nak pikir pasal benda..wat saya sakit hati jer...then,semalam tergerak la hati saya nak check nama blacklist tu...and..yang surprise nyer...nama saya da tak ada dalam senarai blacklist...sangat happy..Alhamdulillah....lepas nih..bole da ikut kawan2 saya ke miri or brunei..hmm..mayb PTPTN da kemaskini maklumat peminjam kot..die tengok saya da bayar banyak..dia clear kan la nama saya kan...ALhamdulillah...

2 comments:

ToKeY said...

congrats on unblacklisted name...

Mummy Zaara said...

tq dear...i suke sgt...:-)