+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Friday, January 21, 2011

**hari ini hari Sabtu..tapi saya kena kerja**

salam..hari ini hari sabtu..22/01/2011..saya kena kerja hari ini sebab kena ganti tuk Tahun Baru Cina nanti..xpela..brkorban 2 hari tuk dapat cuti seminggu..xpe kan..berbaloi-baloi..hehe..hmm,let's talk about weather today..hujan dari smalam...tapi hujan renyai-renyai jer..cuaca macam ni la yang paling saya suka dari dulu2 lagi masa zaman sekolah..kalau zaman sekolah dulu,time ni la nak show sweater kan sbab time ni leh pakai sweater..hehe..ala2 kat oversea gitu..haha..kelakar la bila ingat balik..hmm..tapi sumer tu kenangan yang best2..orang kata masa belajar tu kite asyik kata.."bile la nak abs blajar?"..tapi sekarang lak..dok ingat masa zaman blajar lagi..sebab hakikatnya..zaman blajar lagi bst dari sekarang..huhu..masa bujang la..lpas kawen belum tau lagi mcmane..orang kata dah kahwin pon best gak..hidup bahagia kerana ada orang tersayang di sisi..mungkin la kan..saya belum kahwin lagi,so no komen..hehe..belum kawen tapi akan kawen..insyaAllah..ujung tahun ni..amin...hehe...

ok..cut da crap...saya dah xde idea..len kali wat entry lagi..GTG...salam..

No comments: