+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Monday, January 31, 2011

**Welcome February 2011**


Salam...

pejam celik..pejam celik da masuk bulan februari da kan...cepat sungguh masa berlalu..sebelum masuk bulan 2 ni..iaitu malam ini..saya rasa lega dan gembira..macam terlepas satu beban yang dipikul..sebab apa...sebabnya..saya da mula berbaik2 semula ngan kawan saya macam masa mula2 kami kenal..memang inilah yang saya impikan selama ini..tapi sebelum ini masing2 memendam jer..takpe la..yang lepas tu biar lah lepas..let's by gone be by gone..belajar dari kesilapan..amek pengajaran dari apa yang berlaku..

*credit to En.S kerana telah banyak beri nasihat kepada saya dan beri semangat kepada saya..sayang kamoo*..hehe..dia da start balik blogging..baca la blog dia...

ok..stop pasal tu..3/2 /2011 ni akan bermula la satu episod baru dalam hidup saya..berdebar2 menantikan tarikh tersbut...ok..tunggu next entry...saya citer yer...

lots of love...emmasensei..

3 comments:

ToKeY said...

sape En.S tu..jeles I...

Mayya said...

emma nak kawennnnnnnn!!!!!!

Mummy Zaara said...

Tokey:En.S tu..nama penuh dia..En.Syahdu..hehehe
Mayya:insyaALlah..doakan aku yer..