+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Thursday, August 4, 2011

*ceritera malam ini*


Assalamualaikum dan salam Ramadhan...

harini hari keempat da kite berpuasa...Alhamdulillah setakat saya masih mampu menunai rukun iman yg ke-2 ini...kali ni hari pertama berpuasa masa kursus KSSr DST Tahun 2..agak penat gak la...sebab kite bangun seawal pkul 4 pagi untuk sahur..makan n semayang pastu tunggu subuh and then,trs mandi siap2 untuk ke kursus...balik lak pukul 4.00 petang..bagi yang bekerja kat ofis mungkin kata.."ala biasa la tu..sebab dorang balik lg lewat dari saya kan....xpe,da biasa..saya belum biasa lg..tu yang penat tu.

Malam pun da mula tdo awal. tapi awal bagi saya pukul 11.00pm la...haa,ada satu cerita nk kongsi..saya tension la ngan kedai tempat saya tempah kad jemputan kahwin saya tu..tak tau plak akan jadi mcamni..da masuk 2 bukan masih xsiap-siap lg..geram betol.....huhu...
so, saya ambik keputusan cancelkan apa yg xdpt dibuat tu..kebetulan My Dear pun nk tempah kad dia..so,kami cari kad sama-sama..

da jumpa kad yg kami suka..tapi susah betul nak bincang2 ngan My Dear ni..br nak mula topik..da nak tidur..hish.....(sori dear..bukan ape..i risau jer)..

da rasa tensen da ni..huhu......k la, GTS...
credit to:Irisawani.

ni contoh kad yang kami pilih..cantik x?...:)
lots of love.:emmasensei ('',)

4 comments:

RoSe RaiHaNa said...

alamak..td da komen tp hilang...huhuh..emma, slalunye kedai buat kad dia akn start buat at least 3/2 bln sblm mjlis wlw kita tempah awl. sbb klu siap awl pn kita msti simpan and tggu at least 1bln sblm mjlis br nk edar.dia takut klu siap awl kualiti kaler jd pudar ke..atau kertas kad tu rosak...nway..kad u cantik:)

RoSe RaiHaNa said...

emma..i da komen 2x..xmasuk pn dlm komen ni

RoSe RaiHaNa said...

ooo..br tgk ada " your comment willl be visible after approval"..hahahah..xperasan

Mummy Zaara said...

yela rose..tp yg ema br nk tempah ni dia kata leh siap dlm masa 3 minggu..harap2 betulla ape yg ckp tu..