+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Friday, August 5, 2011

**wedding progress**

Assalamualaikum dan salam Ramadhan...

harini emmasensei nk bercerita tentang gubahan hantaran..oleh sebab saya ni tak pandai sangat nak menghias-hias hantaran ni, saya meminta bantuan adik Cik Yuniey tuk membantu saya menyiapkan hiasan barang hantaran...fuhh,agak pening nak pikir pasal hiasan ni..memula pikir nk pilih guna bakul...tapi bile pikir balik,mahal la guna bakul semua..saya lak tak nak membazir sangat..so,bile tgk hiasan hantaran yang terbaru ni guna polystrene jer..so,saya ingat nak guna itu je la..cuma guna baj=kul untuk barang-barang tertentu sahaja..so,bincang ngan adik ape yang nak di beli tuk hias hantaran ni...sebab saya mintak tolong dia belikan,saya nak beli sendiri da tak sempat..huhu...

kat bawah ni saya letak beberapa gubahan hantaran terkini...nak wat sumber inspirasi tuk menghias nanti..hehehe.....





ini je la dulu...hmm,ni just sebagai contoh..saya xdela nak tiru bulat-bulat mcam ni..hehe..k la,GTG...

lots of love:emmasensei ('',)



No comments: