+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Thursday, May 10, 2012

Rindu-rinduan jadi kenang kenangan....

Assalamualaikum....

harini saya nak mengarut sikit...jadi mcm tukang karut dikir barat...saya rasa dah macam nak gila dok sini....rasa nak balik sangat-sangat....rindu hatiku tidak terkira...huhu...dengan tidak sengaja kan,kadang-kadang saya termengelamun di dalam kelas...teruk kan..bukan pinta saya nak jadi macamtu tapi hati dan perasaan terseksa..jiwa kacau..macam itu lah jadinya..memang betullah alasan yang saya tulis masa nak mintak pindah..saya mengalami tekanan hidup dan tidak dapat menumpukan perhatian terhadap kerjaya saya..kerja jadi tak menentu...sangat2 nak pindah...huhu

3 comments:

Mr. Syahdu said...

sabar ye sayang..dugaan yang terbesar..harus hadapinya dgn tenang dan telus..I will always rite there in your heart baby..

Mr. Syahdu said...

sabar ye sayang..besarnya dugaan itu, harus hadapinya dgn tenang dan telus..I will stay rite in your heart forever..

Mummy Zaara said...

tq my beloved hubby..luv u so much