+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Saturday, June 30, 2012

**mimpi**

Assalamualaikum...

hi blog..harini saya nak share tentang mimpi saya semalam...hihi..agak best la mimpi semalam..tapi macam samar-samar je la..mimpi je kan..
tapi yang bestnya.....dalam mimpi tu ada my baby...baby boy tu..tapi yang peliknya dia da besar..da macam umur setahun camtu..da pandai panggil "mama"..hihi...yang besnya dia sangat comel,manja gitu..panggil-panggil "mama" dia pastu siap kiss pipi saya lagi...sangat adorable...hmm, ni yang buat lagi tak sabar nak tengok dia ni...

itu saja yang saya nak cerita,..hihi

lots of love:emmasensei ('',)

3 comments:

Mr. Syahdu said...

waa bestnye dh bole tgk baby dlm mimpi..kn best klu bole amek gamba dlm mimpi tu dan tunjuk kt sini..hehe

Mummy Zaara said...

mana la bole amek gambar....huhu..

Mr. Syahdu said...

hehe..saje je nyakat..tau la xleh amek..hehe