+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Saturday, June 30, 2012

**The newcomer**

Assalamualaikum...

hi lagi kepada blogku...hari ni ter"rajin" lak mengupdate blog...kalau ikut tajuk tu "the newcomer"..actually saja nak cerita pasal newcomer dalam my family...seorang sebelah saya and lagi dua orang sebelah family incek suami...

                                                                 Ahmad Naqib Nufail 

haa...yang nephew belah saya..anak kakak yang ketiga...lahir pada bulan Februari lagi...so cute n so comey..dia sangat suka senyum..tido meniarap dan sangatlah cumil...hihi..rindu banget sama dia..

                                                               Syed Danish Affan

yang ini pulak nephew belah suami..anak kakak ipar saya yang no 2...lahir bulan April haritu...balik bulan 6 sempat tengok dia...sangat sihat,sangat sepet matanya..hihi...baju yang dia pakai tu saya dan incek suami yang hadiahkan...hihi.....rindu jugak...

Amirul Aidan

yang ni the latest..baru je lahir minggu lepas..hari apa tu..tak pasti..hihi....yang tersangatlah baru..dapat gambar pun dari whatsapp family jer..saya pun tak jumpa lagi dia...incek suami jer ke rumah kakaknya yang sulung tu harini sebab nak pegi tengok Aidan...
Aidan,jumpa auntie emma nanti yer...

itulah kisahnya the newcomer tu...semuanya baby boy....so,sekarang tunggu baby kami jer...surprise sikit sebab tak tau lagi boy ke girl..hihi.....

ok..that's all...

lots of love: emmasensei  ('',)

2 comments:

Mr. Syahdu said...

huhu..tak tercapai hasrat nk jmpe aidan sbb dh kene admit kt hospital sbb demam kuning..

Mummy Zaara said...

xpe..next week jleh pegi lg....:)