+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Tuesday, February 16, 2010

**percutian d Sabah**


hye kwn2..aritu ms cuti CNY saya n 2 org kwn pegi bercuti ke Sabah..walopun duit kureng tp kami ttp nk berjalan..nk release tensenla kata kn..tapik ni mmg percutian bajetla..ok sy citer stat dr 1st day..kami bertolak dr Limbang dlm kul 8am ari Sabtu..singgah mkn di Lawas jap..pastu kami terus ke Tenom..sambil2 melawat kwn saya cik Rose Raihana yg dok ngajar d Tenom..mlm tu kami tdo d rumah die..

ni gmbar pertama sy snap sebaik shj sy tba d Tenom..

ni lak yg kedua..di astaka Tenom..kt astaka pon nk bergmbar kn..heheh

ni la tourist guide kami khai+rose..hehe..thnks y all.


ni kwn saya..a.k.a driver kami ke Sabah

bergaya bersama Honda Civic..jgn mare yer rose..heheh


ni rombongan kami dr Limbang..nabila..saya n kak ekin..

ni la air terjun tu..best sgt..heheh..walopun kami smpai da lewat sbb menunggu kwn dr Labuan..ttp kami smpat lg mandi air terjun yg sejuk dan best itu..rs mcm xpuas jer mandi kt ctu..best sgt..
okla dulu..penat nk upload gmbr..nti sy update lg tuk ari ke-2..tgguuuuuuuuuuuuuuuu..

No comments: