+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Wednesday, February 10, 2010

+rumahku d Melban+




hmm..ni la rupa rumah saya kt Melban..besar gak kn..tapik jgn salah paham..tu sebenarnyer dua rumah tu..rumah berkembar..rumah saya yg pintu terbukak tu..n ade sidai baju tapik tu bknnyer baju saya..tu baju housemate saya..a.k.a cikgu Monica..da setahun sebulan saya mendiami rumah ni n sebenarnyer rumah ni agak ok..xdela selesa sgt tp bole la kn,asalkn bole hidup dgn selesa..kami da beli tv,freezer,ade astro,semernyer lengkapla..hehe..cuma line tepon je ssh nk dpt..haa..satu g nk gtau..yg plg depan tu adalah bilik saya..sbb tu la klu org bising2 kt depan umah saya mmgla agak menggangu ketenteraman n xde ms nk rehatla or dgn kate lain tdo..oleh itu aktiviti sy klu xdpt tdo..sy tgk tvla..ape lg..
kt bwh ni ade lg bghn dlm umah ni..

ruangan menonton tv..pintu yg 1st tu nk msuk ke blk sy..hehe

ni la sofa yg xckp kusyennyer..da mmg ms sy dtg da mmg xckp nk wat cmner..redha je la..huhu

ruang mkn n peti sejuk umahku..mahal tu kami beli ngan gaji 1st..hehe..mug itam tu kak ekin punyer..

ni la dapur tmpat kami masak..kecik jer..

sekianlah dulu utk tatapan sumer..walopun umah ni xla seberapa..klu msuk rncangan bersamamu boleh kot kn..

2 comments:

RoSe RaiHaNa said...

emma...cantik ape rumah korang tu..at least kemas..rumah kitorang ni, wlw besar, tp cam hampeh jek bersepah..anak dara n mak dara semua malas

Mummy Zaara said...

cantik ker rose..macih2..hehe..yela..yg penting kemas n selesa kn..umah kt pedalaman mmg mcmni..kena redha jer..