+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Saturday, February 27, 2010

+smbung gmbr g bercuti+

saya smbung gmbr percutian saya d sabah..walaupn terlmbt suda..huhu..ni ade sket gmbr hari ke-2..kami pegi KK..lpastu amek pakej ke 3 pulau dlm ms 1 hari..agak best gak..dr awl pg smpaila ke ptg..kami pegi Pulau Manukan,Pulau Mamutik n Pulau Sapi..best2...

ni ms on da way..berenti kjap kt Gunung Alab..mengimbau kenangan lama..hehe..saya penah ke sini ngan rumet ms UMS dulu..

wif my dear rose

ni lak jeti tmpat kami nek bot nk ke pulau2 tu..nama die seperti di atas..hehe..Jesselton Point..

da smpai pulau..wif kak ekin..
saya rs ckpla dulu psl cerite ni..klu nk citer lg..3 hari 3 mlm xabes..nk upload gmbr pn xlarat da..tenet pn slow jek..ni pon sbb sy bosan..huhu..k la..gtg..salam..

No comments: