+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Tuesday, February 1, 2011

**Anak-anak kesayangan**

Assalamualaikum...('',)

harini saya nak buat entry tentang anak-anak sedara saya yang sentiasa dirindui..setakat ni saya 12 orang anak sedara..semuanya comel-comel and cute miut..hehe..12 orang tu bukannya sorang mak jer..anak kakak yang sulung 4 orang..kakak yang ke-2 ada 5 orang anak,kakak yang ke-3 ada 2 orang anak,abang saya ada 1 orang...tapi ade lagi yang bakal lahir..abang saya yang bakal dapat anak kembar..abang saya yang baru kawin tahun pulak bakal dapat anak bulan 3 nanti..makin ramai la anak sedara saya....

kalau masa cuti sekolah dorang2 ni la yang meng"havoc"kan suasana rumah kami..memang takkan senyapla rumah kami tu...tambah2 memang ramai yang kecik2 lagi...bila cuti da habis,sorang demi sorang balik..rumah jadi sunyi..kesian kat ma dan ayah..ayah tu jenis suka main ngan cucu..semua cucu dia manjakan..layanan sama rata j semua..bagus kan...

saya lak kalau da balik ke sarawak..memang selalu rindu kat diorang..tiap2 minggu mesti nak call..nak dengar diorang cakap..apa perkembangan diorang..da pandai cakap ke,da pandai jalan ke,da pandai baca ker,da pandai mengira ke...semua saya nak tanya...huhu..macam sekarang ni pun..rasa rindu sangat kat diorang..huhuhu..ni baru anak sedara kan..kalau anak sendiri tak tau la camane agaknye rindu tu..ahaks... k la..da abes cerita..nanti smbung lagi...ni gambar diorang.

lots of love : emma sensei...('',)

No comments: