+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Friday, February 4, 2011

**miss u oledy**

Assalamualaikum...

hmm..harini hari Jumaat..esok da Sabtu,Ahad..pastu da start keje balik...
apa kaitan hari ngan tajuk ni..huhu..xdela..itu baru set induksi jer...
yang sebenarnye harini saya amat merindui dirinya..huhu...
silap la saya tak tanya "dia" awal-awal bape hari dia balik kampung papa..kalau da tau tu lain sket..kira boleh la bersedia..ni saya tak tau berapa hari dia balik sana..so,agak tertanya-tanya dan tertungu-tunggu la jugak..huhu...
bosan lak harini coz tak dapat sms ngan si"dia"..tak dapat contact "dia" pun..huhu..sangat cedih..
nak tau saya buat apa...hmm,saya tengok gamabr-gambar dia yang ada ngan saya..baca mesej-mesej lama yang saya save...dan apa saja yang mengingatkan saya pada dia...

bila pikir-pikir balik..rugi sangat saya tak balik cuti ni...kalau tak,mesti saya dapat jumpa dia semalam coz rombonga "dia" datang rumah kan..takdela saya rindu sangat...

hmm..k la..ckpla dulu entry ni..saje nak citer yang saya miss "dia" a lot...huu

lots of love : emmasensei (' ',)

2 comments:

ToKeY said...

waaa...so sweet...i miss you too during my visit to my papa's hometown...being a lot of pain coz no proper signal available, you know lah...my network cannot roam yet...huhu..anyway, the trip was a bit scared...a lot of checkpoint been found along the way...ayg can read the rest in my blog k? I'll make a new entry for it...be sure to read it k ayg? luv u..

Mummy Zaara said...

of coz la i'll always miss u dear..huhu...
ok..can't wait to read it....luv u too.