+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Wednesday, February 2, 2011

**berdebar-debar tuk hari esok**


Assalamualaikum...

apa kaitan ngan gambar di atas?...hehe..let's talk about L.O.V.E la kan...
ok..tengok tajuk kite...berdebar2..kenapa yer?..sebab esok akan ada satu rombongan ke rumah saya..untuk apa yer?..ehem2..itu saya bagitau esok yer..boleh ker?..malam ni saya bagi clue dulu..cerita sikit..tapi rasanya da leh teka kot pasal apa kan...

hmm..apa perasaan saya sekarang?..happy,excited...macam2 la..tapi sedih pun ada gak coz tak dapat balik kan..alangkah bestnyer kalau saya pun ada sekali...

untuk hari esok..saya da mntak tolong kakak2 saya..especially Kak Ha..yang banyak bersusah payah..(thanks kak ha)..sebab dia jer yang ada kat kampung..so,semua benda saya mintak tolong ngan dia..

saya mintak tolong kak ha belikan barang tuk si "dia"..sebagai balasan kan..dan lagi belikan barang-barang tuk majlis yang akan berlangsung esok..ade la wat makan-makan sket kan..wat majlis kecik-kecik aje...

malam ni saya kat sini..rasanye kalau saya kat kampung ni..maunye saya xdapat tido malam ni sebab memikirkan pasal hari esok..arrrrgh..nape la saya tak balik yer?..rasa menyesal pulak....sangat2 menyesal..huhu..tapi xleh jugak kan..mesti ad hikmah di sebalik semua ni..saya terima je..

k la..tunggu cerita sok pulak..huhu..tak sabar rasanyer....

lots of love: emma sensei (' ',)

1 comment:

ToKeY said...

berdebar2 ek..debar is gud...