+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Thursday, May 6, 2010

**baca blog kawan**

Assalamualaikum..

nak cerita sikit nih..tadi saya rasa sangat bosan n saya pn wat la aktiviti yang bolehla kira isi masa bosan saya tu..nak tau apa saya buat..saya baca blog kawan2 saya..hmm..bestla baca blog dorang nih..dorang pandai mengarang xmacam saya..sekali entry..fuhh..panjang berjela2..tulisan mcm karangan novel..memang hebatla kawan2 saya ni..memula baca tu ingatkan dorang salin novel ke hape..tapik bila baca sampai abis rupa2nya tu memang cerita kisah hidup dorang..macamana la dorang boleh create cerita yang panjang berjela2 macam tu ek..kenapala saya kekurangan idea..xmacam dorang..jeles nih..haha..

tapikan saya wat kesimpulan sendiri..hmm..antara kwn2 yang blognye dibaca oleh saya tadi (btul ke ayat nih..haha)..dorang tu semua student sastera..
saya lak orang sains..orang sains ni dia xpandai nk bercerita bunga2..klu cerita jer teru straight to the point..selalu cerita fakta2 jer..

ni andaian saya la kn..sbb saya pkir2 kenapa saya tulis xsepanjang dorang..haha..saya cuma tulis fakta2 yang saya lalui jer....kwang2..yeke??..xkisahla..ni blog saya..bkn blog dorang..
saya nk tulis panjang ke pendek ke saya punya pasal la kan..

kat sini gak saya nak cakap yang saya da lama giler xwat karangan dlam bahasa inggeris..huhu..rindula..dulu mmg terer ar wat karangan BI..dr UPSR smpai SPM dpt A..hehe..(angkat bakul sket)...tapik skang ni da lama xwat nih..ape nk jd la..tkut nti da berkarat jer..

xpe2..nanti bile ade mood saya bt entry dalam BI yer..kih3x...btulke emma ni??..haha..wutever lah...

No comments: