+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Wednesday, May 12, 2010

**hari ini-13 Mei 2010**

salam sumer..ape kena mengena ngan tarikh tu..xde pape pn cuma saya rs nk update blog saya jer arini..tapik saya nk tulis psl ape yer..hmm..pkir2..ok..ni keje saya kena siapkan minggu nie:
  1. soalan PKSR (Penilaian Kemajuan Sekolah Rendah a.k.a ujian pertengahan tahun)
  2. order barang sekolah..GB br je bg pg td..nak kena siapkan minggu ni jgak plak tu..mcm2 hal..
  3. bagi budak tahun 5 jawab latih tubi @ ujian bersama math..
  4. pastu kena tanda n bg markah n wat analisis..minggu ni jgak..tapik..minggu ni ade 2 hari je lg..sempat ke??soalan br dpt semlm..sume bnda last minute dapat n nk result cepat..huhu..
  5. mcm biase..lesson plan harian..da seminggu tertangguh..
  6. minggu depan PPD nk dtg lg..ngan pegawai PPD sekali..rajin tul dorg ni nk dtg walopn sekolah kami jauh..hmm..(mmgla bagus..tapik terlalu rushing laa)..sbb next week jgkla minggu ujian..camner nih)..
tu je kot keje2 yg kena settle dalam masa seminggu ni...hmm..agak tense la sbb byk keje..tp sy wat relax jer..malas nk pkir lebih2 takut sakit kepala..yang penting semua bnda mesti siap..tu je kn..

k la..saya nk selitkan sket kit cni

aritu..09/05/2010..saya n kawan saya Nabila ke Miri sbb kami ade wat appoinment ngan doctor..hmm..nape saya kena jumpa doctor??...haaa..jwpannyer...sbb adela kn..nti bila da konpem br saya tuliskn kt cni..skang ni blum ade pape lagik..

arini jugak saya ade tolong check kn paggilan temuduga tuk adik saya..Nor Ayunie..n alhamdulillah dia dpt tenuduga d UiTM..temuduga ni utk sape2 yang mintak pendidikan UPU..harap2 adik saya dapat la yer..tambah sorang lg cikgu dalam famili saya..haha..semua nk jd cikgu..xkisahla kn..

arini jgk..saya rasa saya rindukan seseorang..hmm..apa khabar dia kat sana ek?..saya sentiasa doakan dia sihat2 saja..n saya harap dia juga rindukan saya..huhuh.....hopefully...

as usual..mcam sekarang ni..i'm alone kat cni kan..kadang2 saya rasa macam xde sape2 pun ingat kat saya..saya buat ape pn xde orang nak kisah kan..hmm...kadang2 jugak saya pkir..klu la saya sakit kat cni..or apa jadi kt saya kan..agak2 ade ke orang nak datang jauh2 ke cni sbb nk tengok saya..(tengok..pkir negative lagik)..hmm..akceli bukan nk pkir negative..juz terpkir jer..

dan sebenarnya..eh,mcm lagu pulak..hehe...k la,akceli,saya memang selalu pkir..saya takut sangat kalau2 apa2 jadi kat saya masa saya kat cni..risau sangat sebab saya xde sape2 kat cni..takut xde orang nak pedulikan saya..hmm..mintak jauh2 la kan..nauzubillah..

"Ya Allah..kuatkanlah hati hambamu ini..kuatkanlah semangatku untuk menempuh apa jua dugaan yang menimpa diri ini..Engkau jauhkanlah segala perkara buruk dari diri ini Ya Allah..aku mohon padamu agar Engkau bersihkan hati ini dari pemikiran yang tidak sepatutnya..aku mohon kekuatan Ya Allah..janganlah Engkau biarkan airmata ini gugur lagi Ya Allah...sesungguhnya aku hanyalah hambaMu yang lemah..Engkau berikanlah aku petunjuk agar aku dapat menempuhi segala ujianMu dengan redha..amin.."

No comments: