+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Friday, April 29, 2011

19/04/2011

Assalamualaikum....

harini 19/04/2011...semalam saya bermimpi tentang sesuatu yang seakan-akan menceritakan sesuatu jugak..hehe...

saya langsung tak menjangkakan akan bermimpi sedemikian.

Apa yang saya mimpi tu…harap maaf,saya tak dapat menceritakan semuanya..biarlah ia menjadi rahsia dan kekal sebagai rahsia saya…yang saya nak cerita hanyalah kehairanan saya…

Semalam saya mimpi tentang sesuatu yang berkaitan dengan kisah silam saya..sebabtu saya taknak cerita full…nanti mengingatkan saya pada kisah itu pulak kan..tapi still nak cerita sket-sket..(erk,mesti pening kan baca apa yang saya tulis ni..kejap nak cerita,kejap tak nak cerita..hehe..suke ati saya lah)

Mimpi saya adalah berkaitan tentang seseorang yang pernah memberi saya sokongan dan semangat semasa saya belajar dahulu..sebenarnya dah lama saya tidak memikirkan tentang seseorang tu kan..tapi entahla macamana boleh muncul dalam mimpi..saya pun dah lama lost contact dengan beliau…tidak mengambil tahu tentang beliau..tapi mimpi semalam tu kan seakan-akan memberitahu saya satu cerita tentang beliau yang saya tak tahu…

Hmm..takpela..sumer itu hanya mimpi yang menjadi mainan tidur..memang kadang-kadang kita akan bermimpi tentang orang kita tak kenal..tentang orang yang tak pernah kita ada dalam fikiran kita pun…semua itu hanya mainan tidur..hanya sebagai tontonan sewaktu tidur..hihi…

p/s:korang rasa sapela “seseorang” tu?..hihi..

k la itu sahaja cerita mimpi..

lots of love:emmasensei (‘ ‘,)

No comments: