+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Wednesday, April 6, 2011

**lega**

Assalamualaikum...

entry ringkas jer harini..nak bagitau...yang harini saya okey..heheh...

*mydear,jangan risau yer...kadang-kadang je macam tak betul sket..haha..kalau kat sini memang jadi macamtu..yang semalam tu bercampur ngan sakit la my dear...arini tak sakit takdela rasa macamtu..huhu*

harini saya berazam nak jadi seorang yang positif sentiasa...insyaAllah...macamana nk jadi positif??..saya kena pikir apa yang best jer...hehe..actually banyak yang best dalam hidup saya..tapi bila da kat sini semua tu hilang lak....hmm,saya kena cari balik ni...

Ma,ayah,famili,my dear,and kawan-kawan..bantulah saya jadi lebih kuat untuk menghadapi cabaran yang mendatang...give me supports and always be there for me...thank you...

lots of love: emmasensei (' ',)

2 comments:

RoSe RaiHaNa said...

emma just kena enjoy kan diri di sana...try..u can do it..jgn stress2 k..

Mummy Zaara said...

insyaAllah rose..emma try..tp kdg2 rasa stress tu dtg..huhu