+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Saturday, April 2, 2011

**risaunye saya**

Assalamualaikum...

kerisauan telah melanda diri saya sejak kebelakangan ini...kenapa???...sebab bila difikirkan masa yang saya ada..setelah ditolak-tolak dengan masa saya kat sini..sangat sikit dan saya mula berfikir sempatkah?...

hmm..sebab apa saya kata kena tolak masa saya kat sini..sebabnye bila saya kat sini saya rasa macam tak dapat buat apa-apa pun...kecuali survey2 dalam internet tuk pilih tema wedding yang saya nak...

untuk pergi ke butik pengantin lak takkan saya nak tengok butik kat sini,takde makna nya..
saya just cari-cari dari internet jer...macam limited je kan apa yang leh buat kat sini...tahun ni bole dikatakan memang ramai yang akan menamatkan zaman bujangnya..termasukla saya sendiri..insyaAllah...amin...
dan saya nampak kawan-kawan saya kat semenanjung tu da banyak buat preparation eventhough majlisnye ujung tahun macam saya...
da beli barang-barang hantaran, da beli doorgift...dan macam-macam lagi...

saya lak..KURSUS KAWEN pun belum lagi...huhu...haritu nak buat bulan 3 tapi tak sempat..cuti kejap sangat...insyaAllah..nak tak nak mesti buat bulan 6 ni...mmang banyak benda kena settle bulan 6 nanti..saya kena buat list awal-awal..takut tertinggal nanti...

hmm..harap-harap semuanya akan berjalan lancer…amin

Lots of love: emmasensei..(‘ ‘,)

No comments: