+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Wednesday, April 13, 2011

**my life dis week**

Assalamualaikum...

kali ni entry saya cuma nak cerita serba sedikit tentang kehidupan saya di Melaban minggu ini..
Alhamdulillah,saya rasa tenang jer minggu ni..takde rasa tension sangat..tapi happy tu tak la kan..cuma at least tak rasa tension..
mungkin sebab saya penuhkan masa saya siapkan kerja-kerja saya yang terbengkalai minggu lepas..huhu..kan minggu lepas saya "lemau" sikit..haha...kan da tertangguh kerja..tapi takpe,saya dah siapkan dah...
hmm..dua hari lepas bersamaan dengan hari Selasa (13/04/2011)..saya bersama housemate saya telah diterjah oleh krew TV3..memang terkejut tahap gaban arr kan..haha...dah la masa tu saya tengah syok makan..saya ngah dinner,awal lak tu dinner,pukul 5pm..kuikui..
then,dia cakap nak interview...saya ni dalam hati.."alamak,nak interview,apelah dia nak tanya?...hmm,sebelum dia tanya saya,saya dulu yang tanya dia.."apa lah soalan nya?"
pastu dia cakap,soalan biasa jer..dia tanya pasal murid kat sini macamana penerimaan dorang terhadap pendidikan..ada peluang ker tok dorang berjaya..lebih kurang camtu la...
saya pun dengan bantuan housemate saya.mereka ayat tuk jawab nanti..hehe,buat skrip awal-awal supaya tak gagap nanti..
then, lepas siap-siap sket..takdela mekap2 pun..memang muka natural arr masa tu..sekejap jer pun interview tu..hihi...
tapi kan..tak tau la bila kuar TV sebab yang tu just standby jer..tujuan utama dia ke sini sebab Pilihanraya jer..haha...tu cerita sampingan...kwang3x...
tu jer cerita pasal terjah TV3..

then,saya dapat good news dari my dear...cuti dia luus dengan cemerlang katanya..alhamdulillah...
ok..dat's all for now...

lot of love: emmasensei (' ',)

No comments: