+cikgu emma's life+

**sayalah permata anak kesayangan..
kebanggaan ayah dan ibu..
saya dibesarkan dengan kasih sayang..
hanya yang terbaik untukku..
menjadi harapan..
di masa hadapan..sayalah anak yang cemerlang**

Friday, April 8, 2011

**geramnye saya!!**

Assalam semua...

hmm..nak tau apa jadi harini??....pagi tadi saya nak buka account fesbuk saya tak dapat...berapa kali saya enter password..still tak dapat..pastu dia tulis.."you have changed your password at 6.08am"..ape kejadahnye saya online pukul 6am tuh..takdenye...huhu...my dear cakap maybe kena hacked..so,skang ni saya da usahakan tuk tukar password lain...saya buat roadblocked..hahha..tapi sampai saya sendiri pon tak dapat sign in malam ni..da lock tu dia leh bukak after 24 hours...sabau je la...

1 comment:

RoSe RaiHaNa said...

mcmtu ke emma? skg da blh bukak ke? kena slalu log out wlw xonline kot..